Виховуємо свідомих громадян на уроках фізики та математики (Демократична школа в дії)

У рамках втілення в ЗЗСО І-ІІІ ступенів №5 проєкту «Демократична школа» вчителями було детально розглянуто збірку вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянської компетентності на уроках математики та фізики. Кожен вчитель адаптував вправи під своїх учнів, ураховуючи вікові особливості та потреби.

У 9-х класах на уроках фізики учні виконували вправи «Каскад наслідків» та «Факти в капелюсі», під час яких діти аргументували власну думку, пояснювали взаємозв'язок між діяльністю людини та суспільними проблемами.

На уроці математики у 6-Б класі було розв’язано сюжетні задачі на розрахунок відсоткового відношення різних величин. Учні зрозуміли яким чином громадяни можуть впливати на діяльність влади у бюджетній сфері та зробили висновки про необхідність демократичного обговорення проблем місцевої громади та відповідальності кожного за покращення життя у своєму населеному пункті. А у 5-х класах діти визначали скільки коштів із бюджету сім'ї потрібно витратити для приготування обіду.


Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.