Повернутися до звичайного режиму

ПОЛОЖЕННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ

· ЗАКОН УКРАЇНИ « Про місцеве самоврядування в Україні»

· ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО МОЛОДІЖНІ ТА ДИТЯЧІ ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

· ЄВРОПЕЙСЬКА ХАРТІЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

· ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УМОВАХ ДИНАМІЧНИХ СУСПІЛЬНИХ ДІЙ

· Положення про організацію учнівського самоврядування «Парламент учнівської демократії»

· Конвенція про права дитини (1989р.);

· Конституція України (ст. 36,37,52);

· Декларація про загальні засади державної молодіжної політики в Україні (від 15.12. 1992р.);

· Лист МОН України від 28.01.2014 № 1/9-77 «Про розвиток учнівського самоврядування»

· Статут закладу

Система самоврядування повинна сприяти реалізації інтересів, можливостей, побажань дитини, стимулювати його творчу ініціативу. Участь у самоврядуванні є своєрідною практичною частиною громадської освіти, коли дитина набуває навички роботи у колективі.

Система самоврядування повинна осягнути та врахувати весь сектор суспільних та особистих інтересів, можливостей учнів.

ОБОВ'ЯЗКИ:

· планувати заходи учнівського самоврядування щодо розвитку закладу;

· приймати активну участь у житті закладу;

· підводити підсумки діяльності учнівського самоврядування;

· розглядати виконання правил поведінки в закладі та інших документів, які встановлюють взаємовідносини адміністрації з учнями.

ПРАВА:

1. Самостійно приймати рішення, які сприяють покращенню життя в учнівському колективі.

2. Контролювати виконання правових, моральних та естетичних норм.

3. Реалізовувати інтереси висвітлені в плані роботи.

4. За необхідністю брати участь у класних зборах, педраді, батьківських зборах.

ПРИНЦИПИ:

Ø демократизація;

Ø гуманізація;

Ø творчий підхід;

Ø вміння приймати рішення та нести за них відповідальність.

КОНЦЕПЦІЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

«Парламент учнівської демократії»/ «ПУД»

ЗАВДАННЯ САМОВРЯДУВАННЯ:

· допомогти розкрити повною мірою інтелектуальний, соціальний, духовний, фізичний потенціал учня;

· виховати громадянина, який має активну життєву позицію, прагне взяти на себе відповідальність за суспільство, в якому він живе;

· готувати до дійової участі в демократичних процесах.

ФУНКЦІЇ ОРГАНІВ САМОВРЯДУВАННЯ:

Ø організаторська;

Ø комунікативна.

Основними умовами для функціонування учнівського самоврядування є:

· зацікавленість учнів і педколективу;

· оптимальна структура;

· функціонування на засадах демократії;

· співпраця учнів, батьків, вчителів.

Структура учнівського самоврядування розроблена, виходячи з його завдань та ролі у навчально- виховному процесі. Між радою учнівського самоврядування, педагогічним колективом та батьками існує нерозривний зв'язок як між рівноправними партнерами. Парламент учнівського самоврядування є вищою законодавчою ланкою для учнівських та класних колективів, їх рішення обов’язкове для них.У свою чергу парламент враховує інтереси і запити кожного класу через чітко налагоджені соціологічні та інформаційні служби.

Виходячи з данних соціологічних опитувань всіх членів учнівського колективу, створюються центри розвитку творчих здібностей, їх кількість буває кожен рік різною. Вона визначається потребами та завданнями на поточний навчальний рік. Існують центри, необхідність яких відчувається постійно: (Центр інформації, центр спорту, центр культури й відпочинку, центр дисципліни й порядку). Кожен центр має свою раду і керівника. На засіданні ради центрів висувають ідеї щодо організації робочих проєктів, над якими буде працювати центр в навчальному році. Визначається їх мета. Обговорюються проєкти на класних зборах, а затверджуються на зборах учнівського колективу(один представник від класу, учнівське самоврядування, вчителі-координатори, адміністрація). Робоча група складає особистий план заходів, потім складається загальний план учнівського самоврядування на навчальний рік.

Для їх втілення залучаються педагоги- координатори та всі бажаючі шляхом створення ініціативної групи.

Ця група покликана виконувати такі функції:

· навчання справою;

· створення ідеальної психологічної атмосфери для розвитку здібностей особистостей атмосфери;

· розвитку почуття відповідальності, звичок самоконтролю;

· організаторських здібностей та виконавчої дисципліни.

У Новий рік із новим самоврядуванням

Цікавою подією життя закладу на початку січня стали вибори президента учнівського самоврядування на ІІ семестр, які були організовані та проведені в формі он-лайн голосування.

/Files/images/Screenshot_1.png

Взяли участь у голосуванні 215 учнів - виборців (6-11 класів) із 295 можливих.

Після підрахунків голосів шкільною комісією( у складі представників адміністрації, учнів та учителів закладу ) обрано нового президента !!!

/Files/images/комісія111111222222224455566665544.jpg

Вітаємо ученицю 10-А класу Воловик Дар’ю,яка набрала найбільшу кількість голосів!!!

/Files/images/президент.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 543

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.